Ponúkame riešenia od plánovania dodávky služieb až po riadenie ich úrovne, manažment IT incidentov, riadenie zmien a konfigurácií IT komponentov. Môžeme vám zabezpečiť nasledujúce funkcie:
- Služba IT Service Desk
- IT support (insourcing, outsourcing)
- Manažment konfigurácií (Configuration management) - inštalácia a konfigurácia HW, SW a počítačových sietí
- Riadenie zmien (Change management)
- Riadenie úrovne poskytovaných služieb (Service Level Management)
- Dizajn, inštalácia a rozvoj počítačových sietí, systémov štruktúrovanej kabeláže, telekomunikačných a spojovacích systémov
- Školenia a zvyšovania povedomia v oblasti IT a informačnej bezpečnosti
- Manažment mobilných zariadení, e-mail manažment, systémy filtrovania obsahu
- Konzultačné služby v oblasti prevádzky IT
- E-business, web design, vývoj softvéru
Implementácia ITSM prináša celý rad výhod a to ako pre samotné IT oddelenia, tak i pre podnik. najmä:
- Zvýšenie dostupnosti a spoľahlivosti služieb
- Zvýšenie efektivity činnosti IT
- Efektívne využívanie odborných znalostí
- Zlepšenie internej komunikácie
- Obmedzenie nákladov na zmeny (napríklad pri zmenách procesov a zavádzanie nových služieb)